List Królowej Małgorzaty do Duńczyków + więcej

21 lutego Pałac Królewski wydał list Królowej Małgorzaty skierowany do Duńczyków. Są zawarte w nim podziękowania za wsparcie oraz kwiaty i rysunki wykonane przez dzieci. Postanowiłam przetłumaczyć całą jego treść.


Ja i moja rodzina głęboko odczuwamy ciepło i współczucie płynące ze wszystkich części społeczeństwa duńskiego w związku ze śmiercią i pogrzebem księcia Henrika. Wiele pięknych kwiatów zostało złożonych w miejscach, w których książę przebywał. Tysiące ludzi z bliska jak i z daleka, pomimo mrozu, złożyła hołd księciu Henrikowi w kaplicy. Również dotarły do nas pisemne życzenia, które głęboko nas dotknęły oraz pomagają nam w tym trudnym czasie.

Za te wszystkie piękna świadectwa oddania i współczucia, ja i moja rodzina pragniemy wyrazić nasze serdeczne podziękowania wszystkim Duńczykom.

Margrethe R


********************************************************************

W weekend Pałac Królewski podał informację, iż Królowa Małgorzata wybiera się na dwutygodniowy zimowy wypoczynek. Ze względu na wyjazd duńskiej monarchini, przez kilkanaście dni regencję w państwie będzie sprawował książę Frederik.

https://twitter.com/

2 komentarze:

  1. Królowa na pewno będzie chciała ochłonąć po tych wszystkich wydarzeniach,dzisiaj zwróciłam uwagę,że królowa na pogrzebie księcia Henrika miała na sobie kolczyki,które nosiła w dniu ślubu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może wyjazd pomoże uśmierzyć świeży ból. Królowa zasługuje na odpoczynek i całkowity spokój.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Księżna Marie Blog , Blogger