Rok z Duńską Rodziną Królewską - film dokumentalny

23 grudnia na YouTube ukazał się coroczny film dokumentalny podsumowujący wydarzenia, które miały miejsce w Duńskiej Rodzinie Królewskiej. Film został przygotowany przez duńskich dziennikarzy: Tine Gøtzsche oraz Kåre Quist.

Dagbladet

Ten rok w rodzinie królewskiej nie był najlepszy, szczególnie dla księcia Henrika, którzy przeszedł operację nogi, a później stwierdzono u niego demencję. Ale pomimo tego nie zabrakło także przyjemnych wydarzeń, takich jak konfirmacja księcia Felixa, pierwszy dzień w szkole księżniczki Atheny oraz księcia Vincenta i księżniczki Josephine a także 18.urodziny księcia Nikolaia.

sermitsiaq.ag

Poniżej znajduje się film (ma angielskie napisy - tak dla pocieszenia :D):


Dajcie znać w komentarzach czy film Wam się spodobał czy raczej nie ;).

3 komentarze:

  1. Oglądałam go kilka dni temu, całkiem ciekawy, podoba mi się, że zamieścili w nim fragmenty podróży zagranicznych (szkoda, że nie wspomnieli o wszystkich, liczyłam na jakieś urywki z obchodów w Norwegii) czy fragmenty wypowiedzi księcia Richarda, przyznam, że nie wiedziałam, że miał takie poczucie humoru :) Dziwi mnie, że w przypadku Benedikte i jej męża zamieścili fragmenty ślubu, a nie zrobili tego we fragmencie o królowej i Henriku, w końcu to oni obchodzili 50. rocznicę ślubu. Ale ogólnie podobał mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O,jak dobrze,że ma angielskien napisy,na pewno obejrzę: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Angielski napisy na pewno są zachęcające, bo jednak lepiej się ogląda coś, z czego się coś rozumie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Księżna Marie Blog , Blogger