Bankiet Noworoczny 2018

Dziś 1 stycznia odbył się coroczny bankiet zorganizowany przez Królową Małgorzatę II dla najważniejszych organów państwa, urzędników oraz pracowników Dworu Królewskiego. Również na tym wydarzeniu nie mogło zabraknąć Mary, Frederika, a także Marie i Joachima.



Tak prezentował się program uroczystości:

18:30 - Przybycie wszystkich zaproszonych gości
19:10 - Przybycie Duńskiej Rodziny Królewskiej
19:30 - Rozpoczęcie przyjęcia



Na początku zaczęli się zjawiać zaproszeni goście, począwszy od mniej ważnych urzędników państwa a skończywszy na premierze Danii, Lars Lokke Rasmussen, który zamienił parę słów z duńskimi dziennikarzami koczującymi pod Pałacem. Następnie na miejsce przybyli członkowie Duńskiej Rodziny Królewskiej (począwszy od dalszego miejsca do tronu Danii).



Jako piersi przybyli książę Joachim i księżna Marie, następnie książę Frederik i księżna Mary, a na sam koniec przybyła (w przepięknym powozie, na którym powiewała duńska flaga) Królowa Małgorzata II.





Jak można przeczytać na oficjalnej stronie DRK, na przyjęciu podano przegrzebki, przepiórkę z pieczonym selerem i groszkiem oraz sosem truflowym. Natomiast na deser podano ciasto marcepanowe zwane Ciastem Rubinsteina.



CO MARIE MIAŁA NA SOBIE:
Suknia - Rikke Gudnitz (pierwszy raz miała na sobie podczas bankietu dla belgijskiej pary królewskiej)
Szpilki - Christian Dior



Zdjęcia: royaldish.com, kongehuset.dk

3 komentarze:

  1. Miałam nadzieję na tę suknię i się nie zawiodłam, czekam na lepsze zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dokładnie obstawiłam tę suknię i Marie mnie posłuchała:).Świetnie się układa.
    Gala Noworoczna to moje ulubione wydarzenie w drk.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marie pięknie wygląda najlepiej ze wszystkich pań chociaż królowa i Mary też pięknie:)DW

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Księżna Marie Blog , Blogger