Wyniki ankiet

Troszeczkę notka z opóźnieniem. Otóż tydzień temu poprosiłam Was, żebyście wzięli udział w ankiecie i zagłosowali na waszego ulubionego członka Duńskiej Rodziny Królewskiej. Oto wyniki :


Ulubiony członek Duńskiej Rodziny Królewskiej

Waszym ulubionym członkiem DRK z dorosłych została :

Księżna Mary - zagłosowała na nią 25 osób (52 % głosów).

royalcorrespondent.com

A najbardziej ulubionym członkiem z dzieci została :

Księżniczka Josephine - zagłosowało na nią 16 osób (36 % głosów).

www.hellomagazine.com

Najbardziej nielubiany członek Duńskiej Rodziny Królewskiej 

Najbardziej nielubianym członkiem DRK z dorosłych została :

Księżna Marie - zagłosowało na nią 14 osób (31 % głosów).

www.epilepsiforeningen.dk

Natomiast z dzieci nie przypadła Wam do gustu :

Księżniczka Atena - zagłosowało na nią 13 osób (42 % głosów).

www.hellomagazine.com

8 komentarzy:

  1. Zaskakujące mimo wszystko wyniki ankiet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marie najbardziej nielubianym?!! To jakies zrty!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z wynikiem pierwszej części ankiety. Powtórzę to co napisałam,przed chwilą pod innym,postem na tym blogu.

    poznałam Mary kiedy była w Polsce w maju 2014 roku i nigdy tego nie zapomnę, zrobiła na mnie piorunujące wrażenie kiedy tylko zobaczyłam ja w samochodzie kiedy dojeżdżała do Muzeum Chopina, a późnej kiedy szła w Naszą stronę z serdecznym uśmiechem i błyskiem w oku. Szczerze ucieszyła się na Nasz widok, jest śliczna i przemiła ;) nie jestem fanką DRK, a raczej nie byłam dopóki nie spotkałam księżnej. Nawet jej nie lubiłam ale postanowiłam ją poznać skoro nadarzyła się taka okazja i nie żałuję tego, wręcz przeciwnie zapamiętam to do końca życia. Mary to piękna kobieta, uwierzcie mi nigdy nie spotkałam osoby, która zrobiłaby na mnie takie wrażenie jak Mary,podczas spotkania trwającego niespełna 5 minut.

    OdpowiedzUsuń
  4. Athena to moim zdaniem fajne dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się że Josephine wygrała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. proponuję zrobić notkę księżna marie kilka razy w tych samych kreacjach

    np. podobne do tego http://ksieznamary.blogspot.com/2012/10/recykling-ubran-mary.html

    oraz coś w tym stylu http://ksieznamary.blogspot.com/2012/10/stroje-mary-na-otwarciu-parlamentu.html

    księżna marie podczas bankietów noworocznych lub kreacje marie podczas urodzin królowej od ślubu z joachimem itd

    OdpowiedzUsuń
  7. Byly juz patronaty marie , to teraz proponuje joachima oraz patronaty jego bylej zony alexandry

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziwnie rozłożyły się te głosy... Jak najmniej lubianym dzieckiem może być najmłodsza latorośl w rodzinie, która się nie pokazuje ani nie udziela...? Dziwne...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Księżna Marie Blog , Blogger