Wywiad dla ,,Costume''

Dziś przedstawiam Wam fragmenty wywiadu księżnej Marie dla duńskiego magazynu ,,Costume''. Zapraszam do dalszej części !





Spotkanie z Joachimem

,,Wtedy miałam już dobrze rozwiniętą karierę i w ogóle nie myślałam o mężu czy dzieciach, ale już go mam i czuję się niesamowicie. Joachim [...]  jest bardzo dyskretny i nieco skromny. To jest urocze, że ma również w sobie trochę kultury francuskiej, więc wtedy, gdy się poznaliśmy, porozumiewaliśmy się po francusku, bo oboje do tej pory mówimy w nim perfekcyjnie''.

Pierwsze wrażenie o Danii

,,Jedną z największych różnic jaką zauważyłam było to, że wszyscy jeździli rowerami z dziećmi. To było miłe, lecz takiego czegoś nigdy nie widziałam, przynajmniej nie we Francji. Mogłabym również zauważyć, że w Danii doceniana jest równowaga pomiędzy życiem w pracy, a życiem rodzinnym.[...] Myślę, że to sprawia, że Dania jest zupełnie wyjątkowa.''

O Mikołaju i Felixie

,,Oni są niesamowitym wzorem dla księcia Henrika i księżniczki Atheny. Nie przeszkadza mi mówić, że jestem niezwykle zadowolona i dumna z moich przyszywanych dzieci.''


Wychowywanie dzieci 

,,Zgadzam się z filozofią mojego męża, że jestem bardzo delikatna i uległa w stosunku do dzieci [...] Ale jeśli chodzi o zarządzanie nimi na własną rękę, jestem silna. Moje dzieci będą wkrótce robić rzeczy samodzielnie. Będą korzystać ze swoich własnych zasobów, więc nie będą już prosić swoich rodziców żeby kupili to i tamto. Będą się uczyć być niezależnym. Jest to bardzo ważne w dzisiejszych czasach. Czasami, gdy proszą mnie o coś, mówię : Staraj się myśleć o tym nieco więcej, nie pytaj mnie od razu. Potem wykorzystują swoje umysły i to jest urocze patrząc jak dzieci myślą.''

Obecna rola Marie

,,Nie byłam gotowa do wiadomości, że wkrótce zostanę księżną. Nie chciałam tego. Ja nigdy bym się nie przyzwyczaiła to centrum uwagi, ale znając już Danię i Duńczyków, poczułam, że to niesamowite być w kraju, gdy jesteś w centrum uwagi, ponieważ ludzie szanują innych i nie naruszają cudzej przestrzeni. Ja jestem szanowana przez innych i nigdy nie poczułam się urażona. Miłość zwycięża wszystko, ale trochę tęsknię za tą anonimowością, chodzeniem bez makijażu i posiadaniem niechlujnych włosów. Jestem dość spokojna, choć nie tak bardzo jak wcześniej. Bardzo tęsknię za wolnością, ale gdy jestem we Francji czy w Nowym Jorku czy gdzieś indziej za granicą, ludzie mnie nie rozpoznają. Jestem wciąż taką samą Marie jak kiedyś.

Duńska moda

,,Kocham duńską modę i jestem dumna, że rozprzestrzenia się na całym świecie. Jestem bardzo zainspirowana duńską modą, ponieważ pasuje do kultury kraju. We Francji rzeczy są nieco bardziej sztywne. Mam swój własny styl, mieszam duńskie ubrania z francuskimi. W Danii styl jest bardzo wygodny [...] Nie jestem typem, który stroi się na co dzień. Ja bardziej stawiam na dżinsy i t-shirty.





Patronaty

,,[...] Jestem bardzo zaangażowana w swoje patronaty [...]. Jak podróżowałam z DanChurchAid, który ma na celu zakończyć głód na świecie, czułam się niesamowicie, że spotkałam się z miejscowymi ludźmi, którzy ryzykują swoje życie dla różnych spraw. Ma to duży wpływ na moje życie codzienne. Teraz widzę życie inaczej. Naprawdę angażuję się w takie rzeczy, ale w tym samym czasie inspiruję się ludźmi, którzy z własnej woli pragną wspierać takie akcje.''

Inspiracja Marie

,,Moja babcia. Ona jest najbardziej niesamowitą kobietą na świecie, moim najlepszym przyjacielem i moim wzorem do naśladowania. Jest bardzo silna i wiecznie pozytywna. Jest takim dobrym człowiekiem. Mimo, że moja babcia dużo przeszła, nigdy z niczego nie rezygnuje. Inspiruje mnie to.




12 szybkich pytań dla księżnej 

1. Pierwsza rzecz, którą robisz jak wstajesz z łóżka to ... ,,całuję moje dzieci''.

2. Jestem szczęśliwa przez to, że ... ,,ludzie wokół mnie są szczęśliwi''.

3. Śmieję się jak szalona, gdy ... ,,Och istnieje kilka takich rzeczy z których się śmieję. Czasami śmieję się z męża i córeczki Atheny, która powtarza słowa po mnie. 

4. Książę Joachim jest ... ,,moją bratnią duszą''.

5. Czuję się bardzo komfortowo w ... ,,dżinsach i t-shirtach''.

6. Zawsze mówię sobie ... ,,Nigdy nie mówi nigdy''.

7. Moje dzieci są ... ,,moją dumą''.

8. Nie mogę usiedzieć w miejscu, kiedy słucham ... ,,Alors on dance piosenkarza Stromae''.

9. Jestem smutna przez to, że ... ,,ludzie nie rozumieją się nawzajem''.

10. Mnie dziwi to, że ... ,,ludziom zawraca głowę czytanie, oglądanie i słuchanie''.

11. Duńczycy są ... ,,szczęśliwi''.

12. Marzę ... ,,Jak każdy inny. O księciu''.


Źródło : http://royaldish.com/, http://princessesblog76.blogspot.com/

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy wywiad Marie jest bardzo mądrą księżną:)Danka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna okładka i to drugie zdjęcie w białej tunice.

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący wywiad, ile rzeczy można się dowiedzieć. Dzięki, że go przetłumaczyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia bardzo mądry wywiad kobiety która moim zdaniem zdaje sobie sprawe z faktu iż pozostaje troche w cieniu Księżnej Mary mimo to jest szczęśliwa pogodzona ze sobą nie ma kompleksów i pozytywmie patrzy w przyszłośc

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna spełniona kobieta piękne zdjęcia i rewelacyjny wywiad bardzo szczery pozbawiony jednak ekshybicjonizmu.apel do prowadzącej więcej takich artykułow

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mądrze postępuje każąc dzieciom trochę pomyśleć. Marie jest miłą osobą. Tylko zdziwiła mnie odpowiedź, że marzy o ksieciu- przecież już go ma!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to powiedziała żartobliwie albo Joachima nie traktuje jako księcia tylko zwykłego mężczyznę :D.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Księżna Marie Blog , Blogger