Stylizacja miesiąca - maj 2016 + więcej

Ponieważ miesiąc maj już minął, pora zagłosować na najładniejszą stylizację Marie z danego miesiąca.


1.

2.

3.

4.

5.


6.
Niestety nie znalazłam lepszych zdjęć do zobaczenia całej stylizacji księżnej


7.


8.

9.


*********************************************************

Co do ankiety z kwietnia 2016 roku, z powodu problemów ze wstawieniem ankiety, musieliście głosować w komentarzach. Ostatecznie najładniejszą stylizacją okazała się czerwona suknia z bankietu na cześć pary prezydenckiej Meksyku. Zagłosowały na nią 4 osoby.


***************************************************

Mam też dla Was pytanie : Jakie byście chcieli posty na blogu? Zastanawiałam się nad opisem dalszych członków RK. Piszcie swoje propozycje w komentarzach, a ja postaram się taką notkę dla Was wykonać ;).

6 komentarzy:

  1. Moja propozycja na post :
    "Jakie są relacje między księżną Marie a Hrabina Aleksandrą"
    "Jakie są relacje między księżnymi Marie a Mary"
    Danka

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym jeszcze post z "Kim i innych rodzin królewskich przyjaźni się Marie"Danka

    OdpowiedzUsuń
  3. Proponuje notki o patronatach Marie.

    OdpowiedzUsuń
  4. 9 8 4 7 te podobają mi sie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  5. w zasadzie to w każdej stylizacji ładnie wyglądała, ale chyba wybiorę 8. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Księżna Marie Blog , Blogger