Rozpoczęcie wakacji - czyli jakie zmiany pojawią się na blogu?

Witajcie! Dziś notka nietypowa. Otóż dziś mogę już oficjalnie oświadczyć iż rozpoczyna się okres wakacyjny! Po tylu 10 miesiącach nauki należy się dwumiesięczny wypoczynek. Ale to nie oznacza, że nie będę zaglądać na bloga. W tej notce pragnę Wam przedstawić swoje propozycje zmiany na blogu, które nastąpią w ciągu lipca oraz sierpnia.


Oczywiście swoje pomysły możecie pisać w komentarzach, szczególnie na temat nowego szablonu. Więc moje propozycje na zmianę prezentują się następująco :

1. Zmiana na pasku pod zdjęciem tytułowym - przede wszystkim zostanę przy biografiach, ale poprawię ich stylistykę (Ci, którzy śledzą mojego bloga od początku, na pewno wiedzą że stylistyczne układanie zdań nie jest moją mocną stroną). Również mam w planach usunięcie wyników ankiet ze stylizacji miesiąca, a w zamian za to utworzenie wygranych stylizacji roku w jednej zakładce (myślę, że te wybrane stylizacje miesiąca nie są już potrzebne skoro już jest wybrana stylizacja roku).

2. Nowy wygląd czyli szablon - również mam w planach zastosowanie nowego szablonu na bloga. Jeśli chcecie, możecie mi przedstawić swoje propozycje w komentarzach.

3. Zakładka ,,Marie w latach...'' - tak właśnie się zastanawiam czy ta zakładka jest dla Was potrzebna. Nie mam zamiaru jej usuwać całkowicie, ale zniknęłaby z tego paska i byłaby w wersjach roboczych, bo przydaje mi się do robienia ankiet.

To na razie są wstępne plany. Oczywiście możecie swoje propozycje pisać w komentarzach, szczególnie na temat szablonu, bo przyznam szczerze - polskich szablonów jest mało, a na zagranicznych nie można zmienić na język polski (przynajmniej ja się z takimi spotkałam).

Miłych i spokojnych wakacji życzę!

5 komentarzy:

  1. Hej, bardzo bym chciała, abyś nie usuwała tych zakładek "Marie w latach..." nie tylko dlatego, że bardzo lubię je czytać, ale bardzo interesuje mnie moda na przestrzeni kilku lat i dzięki temu mogę spokojnie porównywać obecny styl Marie z tym kilka lat temu, jak i ten gdy była w ciąży z Henrikiem czy Atheną :) Ale rób jak uważasz, to oczywiście tylko i wyłącznie twoja decyzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również lubię czytać "Marie w latach..."więc bym chciała,że by została.Życzę udanych wakacji i czekam na artykuły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zdecydowanie za poprawieniem stylistyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nad stylistyką musisz popracować, co do szablonu przydałby ię jakiś ciepły kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Księżna Marie Blog , Blogger