Niespodziewane wyjście księżnej.

Księżnej Marie nie widzieliśmy od ponad trzech tygodni. Myślałam, że para książęca postanowiła wcześniej zrobić wakacje, ale okazało się, że nie. 22 czerwca, czyli wczoraj, księżna uczestniczyła w spotkaniu roboczym dla organizacji DanChurchAid.

http://royaldish.com/

Te spotkanie odbyło się w Cafe Nudid w Kopenhadze. 

DanChurchAid (dla przypomnienia) - jest to duńska, humanitarna organizacja pozarządowa, która ma na celu wspierać najuboższe osoby znajdujące się na świecie. Współpracuje z Duńskim Kościołem Ewangelicko- Luterańskim i jest członkiem Development Act.

http://royaldish.com/

Marie jest patronką tej organizacji od 2011 roku. Na razie pojawiły się tylko dwa zdjęcia z tego wydarzenia, ale mam nadzieję, że ukaże się więcej. Strój księżnej na razie nie został rozpoznany. A co do oficjalnych wyjść księżnej - cisza.


3 komentarze:

  1. A ja myślałam, że Marie już nie zobaczymy tak "oficjalnie" :D
    Trochę za ciemna stylizacja jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sa jeszcze 2 foto z tego spotkania, no nie moga dodac... jak to sie tutaj moga zrobic?

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że dobrze nie widac dołu stylizacji. Góra bardzo mroczna.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Księżna Marie Blog , Blogger