Księżna Marie ujawnia : Mój bratanek ma autyzm.

Artykuł pochodzi z duńskiej strony BT z 2 października 2014 roku.

 Księżna odwiedziła Helsingor Holiday Village, gdzie tam spotkała się z członkami Narodowego Stowarzyszenia Autyzmu i dziećmi przebywającymi z rodzinami na wakacjach.


Wtedy Marie ujawniła, dlaczego chce być patronką tego stowarzyszenia.

,,W mojej najbliższej rodzinie pewna osoba ma autyzm, więc wiem jak jest trudno i ciężko z tym żyć. Bo to jest niepełnosprawność, która wpływa na całą rodzinę''.


Jednak nie powiedziała, kto ma takie zaburzenie rozwoju. W ubiegłym tygodniu księżna uczestniczyła na konferencji w sprawie autyzmu w Nowym Jorku z innymi osobami pochodzącymi z ponad 40 krajów.

myloveforroyals.centerblog.net


,,Nie jest tajemnicą, że w mojej rodzinie jest autyzm. Chodzi o syna mojego brata [...] - tak powiedziała księżna. Marie także opowiadała jak ta informacja bardzo głęboko ją dotknęła. I to jest jeden z tych powodów, dla których księżna patronuje takim organizacjom.

worldroyalfamily.blogspot.com


Takie zaburzenie niestety jest bardzo skomplikowane i występuje na różne sposoby. Jest szeroko rozpowszechnione tak, że ludzie z autyzmem nie są napiętnowani w społeczeństwie.

,,Ważne jest to, że osoby z autyzmem będą odgrywać aktywną rolę w społeczeństwie i walczę o to, aby nie pojawiło się żadne napiętnowanie na ich temat - powiedziała księżna dla Billed Bladet.


6 komentarzy:

  1. Ciekawa informacja.
    Wiadomo w ogóle coś więcej na temat braci Marie i ich rodzin?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, że bratanek Marie cierpi na autyzm, ale zawsze zachodziłam w głowę, który z braci Marie jest jego ojcem? Wiesz może? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie, ale postaram się znaleźć jakieś informacje na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marie jak zawsze piękna

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Księżna Marie Blog , Blogger