Marie na spotkaniu AIDS Foundation.

Księżna wczoraj uczestniczyła na spotkaniu AIDS Foundation, której jest patronką. Duńska AIDS Foundation dostarcza porady i wsparcie dla osób żyjących z chorobą HIV.

http://princessesblog76.blogspot.com/


Wciąż nie przyzwyczaiłam się do nowej fryzury księżnej. Zdecydowanie lepiej wyglądała w dłuższych włosach. 

news.com

Na wczorajsze spotkanie wybrała bluzkę, płaszczyk i spodnie od Day Birger & Mikkelsen, torebkę od Tod's oraz szpilki od Michaela Korsa.

news.com

Niedawno ogłoszono kolejne wyjścia Marie :
  • 20 maja - Księżna Marie będzie uczestniczyć na spotkaniu kampanii DCA.
  • 28 maja - Księżna Marie weźmie udział w spotkaniu w Szkple Sportowej dla osób niepełnosprawnych.


**************************************************

Więc nie pozostaje nam nic innego jak tylko czekać na kolejne wizyty Marie. Co byście powiedzieli na notkę ,,Marie jako matka chrzestna''?  Bym opisała, kogo jest matką chrzestną, co wy na to? Czy może chcecie coś innego? 

6 komentarzy:

  1. Co do notki tematycznej jestem za :)
    Co do stylizacji Marie niekoniecznie, chociaż nie wiem dlaczego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem na tak za notką tematyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jestem zainteresowana tą notką:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To bardzo się cieszę,to możliwe,że jeszcze dziś pojawi się ta notka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marie na królewskich ślubach

    OdpowiedzUsuń
  6. Marie wygląda w tej fryzurze jak chłopczyca. Niby fajnie, ale trochę brak mi kobiecości...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Księżna Marie Blog , Blogger