Marie jako...matka chrzestna.

Tak jak obiecałam,postanowiłam napisać notkę na temat kogo Marie jest matką chrzestną. Mam nadzieję,że miło będzie się Wam czytać.

*****************************************************

1.Sophie Agnete Davidsen Siesbye.

Dziewczynka urodziła się w 2009 roku, obecnie ma 6 lat. Jej rodzice nazywają się Oscar i Britt Siesbye. Mama dziecka jest przyjaciółką księżnej od kilku lat. Jej tata jest chrzestnym księcia Henrika, synka Marie i Joachima, który został ochrzczony w lipcu 2009 roku.

www.billedbladet.dk

15 sierpnia odbył się chrzest dziewczynki. Oczywiście nie zabrakło pary książęcej. Chrzciny odbyły się w kościele Marble. Następnie przyjęcie odbyło się w restauracji, należącej do babci Sophie, Idy Davidsen. Również na chrzcie obecna była żona księcia, księżna Alexandra z mężem.

http://crownprincesseswatchers.blogspot.com/

2.Agathe Anne Steenstrup.

Agathe urodziła się również w 2009 roku, obecnie też ma 6 lat. Jej rodzice nazywają się Peter i Henriette Steenstrup. Również należą do bliskich przyjaciół pary książęcej. Synek Steenstrupów służył jako ,,pageboy'' na ślubie Marie i Joachima.

http://pl.tinypic.com/

Chrzest odbył się w październiku 2009 roku. Marie nie mogła się napatrzeć na swoją nową chrześniaczkę.

http://pl.tinypic.com/

3.Princess Josephine Sophia Ivalo Mathilda.

Księżniczka urodziła się 8 stycznia 2011 roku, zaraz po swoim bracie bliźniaku - księciu Vincencie. Jej rodzice mają na imię książę Frederick i księżna Mary. Frederik jest bratem księcia Joachima. Chrzest księcia i księżniczki odbył się 14 kwietnia 2011 roku w kaplicy Holmen.

http://kongehuset.dk/

Również chrzestnymi dziewczynki zostali :
  • Książę Carlo de Bourbon des Deux-Siciles.
  • Patricia Bailey
  • Hrabia Bendt Wedell
  • Birgitte Handwerk
  • Josephine Rechner


http://kongehuset.dk/

4.Nicholas Christian luel Bendtner.

Chłopczyk urodził się w 2011 roku. Jego rodzice nazywają się Caroline Fleming i Nicklas Bendtner. Mama dziecka jest bliską znajomą księżnej. Chrzest odbył się 22 października 2011 roku. Obecnie chłopczyk ma 4 lata.

http://www.billedbladet.dk/

Chrzest odbył się w zamku Valdemar, na uroczystości było 40 osób. Marie podczas chrztu była w 6.miesiącu ciąży ( z księżniczką Ateną).

http://futballistafeleseg.blog.hu/

**************************************************

Mam nadzieję,że notka Wam się spodobała.A ponieważ mam już więcej czasu,to już jutro pojawi się notka ,,Marie w ciąży z Henrikiem część 1'' :).

9 komentarzy:

  1. Fajnie,że zrobiłaś notkę o tym,nie wiedziałam kogo matką chrzestną jest Marie,jedynie tylko wiedziałam,że jest matka chrzestną księżniczki Josephine :) Czekam na kolejne notki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, ale wkradł się błąd w pkt. 4. Chłopczyk urodził się chyba w 2010, a nie jak obecnie jest napisane 2001 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah taak,dziękuję,że mi wskazałaś błąd :D

      Usuń
    2. To nie jedyny błąd, do o ile Caroline Fleming jest koleżanką Marie tak ojciec dziecka nie, chociażby z racji tego, że para nie jest już razem i nie jest w dobrych stosunkach.

      Przy pierwszym dziecku od góry tez błędy: matka dziecka jest LiW i przyjaciółką Marie, ale... chrzest w Pałacu? Chyba w kościele przy pałacu i którym? Bo jest kilka.

      Mam wrażenie, że nie czytasz postów przed publikacją i wychodzi masło maślane... sorry za szczerość.

      Usuń
    3. To nic,bo wiesz,nie jestem taka perfekcyjna w języku duńskim,dlatego korzystam z tłumacza i najwidoczniej źle przetłumaczył...a tak w ogóle to ja tylko pisalam notke z chrztu tych dzieci,nie wiedzialam,że rodzice małego Nicholasa nie są razem,nie pisalo tam nic o ich rozstaniu.
      Co do tego ,,kościoła lub pałacu" to tak jak wcześniej pisałam z tym tłumaczem i pisałam ten post ,,w pośpiechu" także te błędy poprawie jutro.Także dziękuję,że zwrocilas uwagę na błędy,które popełniłam i wyrazilas swoją opinie :)

      Usuń
  3. Faktycznie,ciekawa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz zrób post o chrześniakach Joachima ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Księżna Marie Blog , Blogger