Dzień Blogów 2016 - Royal Tag.

Zapewne niektórzy z Was widzieli tag wykonany przez Kubę, założyciela bloga Royal Letters. Ponieważ dziś, wszyscy blogerzy, obchodzimy swoje święto, postanowiłam wziąć udział w tej zabawie. Moim zadaniem trzeba było odpowiedzieć na 6 pytań dotyczących rodzin królewskich.


1. Wolisz wżenić się w dynastię czy być jej członkiem od urodzenia?

Zdecydowanie wolałabym się w nią wżenić. Jestem taką osobą, która nie lubi być w centrum uwagi i być śledzona przez paparazzi. Gdybym spotkała księcia, w którym bym się zakochała, i to z wzajemnością, z pewnością dla niego bym zaryzykowała. W końcu czego się nie robi dla miłości? ;)

2. Królewski serial/film.

Jeśli chodzi o serial to nadal mi się nie znudził koreański serial ,,Cesarzowa Ki''. Jest świetny i bardzo wciągający. Znów postanowiłam zrobić maraton odcinków ;).

Co do filmu to aż tak często nie oglądam ich o tematyce królewskiej ale najbardziej przypadły mi do gustu filmy ,,William&Kate'', ,,Our Queen at Ninety'' oraz ,,Książę i ja'' wszystkie części (jeśli w ogóle można go nazwać królewskim filmem).

3. Ulubiony zespół muzyczny.

Teraz przerzuciłam się na muzykę Rock. Moim ulubionym zespołem tego gatunku muzycznego jest Bring Me The Horizon ;).

4. Monarchia dawna czy współczesna?

Współczesna.

5. Wolisz być przez 1 dzień monarchą czy przez tydzień nosić tytuł książęcy?

Ojj trudne pytanie, nie mogę się zdecydować.

6. Królowie czy królowe?

Według mnie królowe. Uwielbiam patrzeć jakie mają tiary i biżuterie na sobie. I te balowe suknie ... ;).


Miłego ostatniego dnia sierpnia - bo od jutra szykuje się wielkie piekło :D !

2 komentarze:

  1. Hehe, "Książę i ja"- przypomniał mi się ostatni seans 😂😂

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Księżna Marie Blog , Blogger