Skandal z księżną Marie w roli głównej? - niedozwolona prędkość

Od kilku dni w duńskich mediach krąży informacja na temat kolejnego skandalu z udziałem księżnej Marie. Tym razem dotyczy on rzekomego nieprzestrzegania przepisów drogowych poprzez niedostosowanie odpowiedniej prędkości. Więcej w dalszej części!

Foto: Keld Navntoft / bt.dk

Jak informują duńskie media, dysponują nagraniami od pewnego anonimowego źródła, na którym widać auto należące do rodziny królewskiej. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie to, że kierowca prowadzący pojazd, nie dostosował się do przepisów drogowych. Na moście Storebaelt jechał z prędkością 150 km/h.

Pinterest

Niedługo potem zgłosił się świadek zdarzenia. W rozmowie z mediami wyznał, że również przyspieszył aby zobaczyć kto kieruje samochodem. Jak się okazało, była to ... księżna Marie. Nawiązałem z nią kontakt wzrokowy. Zasygnalizowałem jej, że powinna zwolnić, ale zignorowała mnie. Ostatecznie odpuściłem, ponieważ nie chciałem łamać przepisów jadąc 160 km/h na moście - tak brzmi fragment rozmowy.

Berlingske

Co prawda te plotki mogłyby być prawdziwe, ponieważ to miało miejsce 20 marca 2018 roku. Wtedy księżna Marie miała udać się do Odense - miasta znajdującego się na Fionii, a most Storebaelt łączy Fionię z wyspą Zelandią (znajduje się na niej stolica Danii, Kopenhaga). Według świadka, Jej Królewska Wysokość jechała ciemnym Audi z królewską rejestracją numer 11.

Berlingske

Pałac Królewski w Kopenhadze nadal nie skomentował tych doniesień, ale zawsze podkreśla, że członkowie Duńskiej Rodziny Królewskiej, tak jak inni, mają obowiązek przestrzegać przepisów drogowych. A wy co myślicie na ten temat?

8 komentarzy:

  1. Jeśli to faktycznie była ona, powinna ponieść karę, tak jak każdy Duńczyk. Wiadomo o ile przekroczyła dozwoloną prędkość i jaka jest za to kara? (Nie znam duńskich przepisów drogowych).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma dzieci i po co się tak naraża?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny skandal? A jakie były wcześniejsze? Z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówi się też że księżna rzekomo powiększyła piersi. Była też taka sytuacja że w domu książęcej pary zjawiła się policja ponieważ podobno zakłócali ciszę nocną. Więcej pisałam o tym tutaj:
      http://ksiezna-marie.blogspot.com/2017/08/skandal-z-ksiezna-marie-w-roli-gownej.html

      I tutaj:
      http://ksiezna-marie.blogspot.com/2017/05/skandal-z-udziaem-ksieznej-marie-czyli.html

      Usuń
  4. Jak dla mnie to mocno naciągane, bo rzeczywiście księżna miała wyjście w Odense i akurat tego dnia, ale jakoś wątpię, by sama prowadziła auto tak jakby nie miała kierowcy. Poza tym ten rzekomy "świadek" nie wspomina nic o innych samochodach, więc gdzie podzialiby się ochroniarze i asystenci księżnej? Bo trudno mi sobie wyobrazić, by zdołali się wszyscy zmieścić na tylnych siedzeniach...

    OdpowiedzUsuń
  5. W drodze na oficjalne wyjście raczej by sama nie prowadziła.Zresztą sam świadek przyznał,że on również złamał przepisy.Mógł się też pomylić w ocenie kto to jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Do puki nie jest wina uwodniona jest niewinna
    A poza tym co robiła jej ochrona osobista. Coś mi tu nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Do puki nie jest wina uwodniona jest niewinna
    A poza tym co robiła jej ochrona osobista. Coś mi tu nie pasuje

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Księżna Marie Blog , Blogger