Nikolai przygotowuje się do egzaminu prawa jazdy !

Dwa dni temu na duńskiej stronie Billed Bladet, pojawiła się informacja, że najstarszy wnuk Królowej Małgorzaty, powoli zaczyna się przygotowywać do egzaminu prawa jazdy ! Informację potwierdził jego ojciec.


Tak, Nikolai zaczął brać lekcje jazdy - powiedział Joachim dla dziennikarzy podczas jego uczestnictwa na inauguracji nowego Centrum Morza Wattowego. Z ironicznym śmiechem i błyskiem w oku, powiedział, żeby na najbliższe kilka miesiące nikt nie wychodził z domu.


Co myślicie o tym?

3 komentarze:

  1. Ja to samo mówię moim koleżankom,gdy zdają prawo,żeby mnie uprzedziły kiedy,to nie będę wychodzić z domu :)
    Życzę mu,żeby zdał za pierwszym razem: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wszystkich ostrzegałam, ale niestety nie udało mi się zrobić prawa jazdy

      Usuń
  2. Chyba powinno być "egzamin na prawo jazdy" oraz "żeby przez najbliższe miesiące nikt nie wychodził z domu" ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Księżna Marie Blog , Blogger