Hrabina Alexandra, Felix i Henrik na premierze ,,Dziadka do orzechów''.

Dwa dni temu członkowie Duńskiej Rodziny Królewskiej udali się na premierę przedstawienia ,,Dziadka do orzechów'', których stroje bohaterów wykonała sama Królowa Małgorzata ! Na tym wydarzeniu pojawił się książę Felix, książę Henrik i hrabina Alexandra !

Co prawda to wydarzenie nie jest związane z księżną Marie ale warto też napisać kilka informacji z wyjść książąt. To wydarzenie miało miejsce w godzinach wieczornych w Sali Koncertowej w Tivoli.


Dziennikarze zapytali hrabinę dlaczego książę Nikolai nie jest obecny na tym wydarzeniu. Powiedziała, że niestety nie mógł być obecny, ponieważ przebywa w internacie w Naestved, gdzie tam znajduje się jego szkoła.


A co do wyjść księżnej - w czwartek nie pojawiły się daty kolejnych oficjalnych wyjść Marie. Mam nadzieję, że pojawią się one za tydzień i nie będzie tak ,,pusto'' i ,,nudno'' na blogu :D.


6 komentarzy:

  1. To słodkie, że Henrik towarzyszył swojemu bratu i jego mamie podczas przedstawienia. Zawsze ciepło mi się robi na sercu, kiedy widzę jakie świetne relacje mają ze sobą Joachim, Marie, Alexandra i ich dzieci :)

    P.S. Czy Felix ma w przyszłym roku bierzmowanie/ konfirmację? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Czy słyszałaś o takiej książce "Hygge. Duńska sztuka szczęścia". Czy interesujesz się kulturą Danii? :) Właśnie niedawno została wydana i podobno jest bardzo fajna. Może ją przeczytałaś? :)
    Cieszę się,że Hrabina Alexandra była obecna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jeszcze nie miałam okazji jej przeczytać, ale słyszałam o niej. Na święta sobie kupię ;).

      Usuń
  3. Ja również jestem zadowolona,że możemy zobaczyć hrabinę Alexandre.To dobrze,że nie ma rywalizacji między Alexandrom,Joachimem i Marie tylko zdrowe poprawne relacje a może nawet przyjacielskie.Joachim i Alexandra są moją ulubioną parą rozwiedzioną.:)Danka

    OdpowiedzUsuń
  4. Alexandra miała ładną sukienkę/spódnicę. Świetnie komponowała się z czernią.
    Miło, ze zabrali Henrika, ale Marie mogła go lepiej ubrać.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Księżna Marie Blog , Blogger