Liebster Blog Award.

Ponieważ byłam na wyjeździe, na pytania mogę odpowiedzieć teraz. Zostałam nominowana przez Justynę z bloga o Królowej Ranii. Bardzo dziękuję za nominację :*.






Pytania :

1. O zobaczeniu jakiego kraju marzysz?

Zdecydowanie Anglia i Dania.

2. Wspieraniem jakiego problemu społecznego byś się zajęła jako księżna?

Na pewno coś związanego z dziećmi np. dotknięte przemocą, dziećmi, które nie mają dobrych środków do życia. Dużo by było tego wymieniać :).

3. Bez jakiej rzeczy nie wyjdziesz z domu?

Bez telefonu :).

4. Kto był Twoim idolem, gdy byłaś dzieckiem?

Jeśli chodzi o piosenkarza/piosenkarkę to bardzo podobał mi się szwedzki artysta, Danny. Wprost szalałam za jego piosenkami ;).

5. Najbardziej oryginalne danie, jakie jadłaś?

To chyba była szarlotka na ciepło z lodami polaną sosem czekoladowym, ale nie wiem czy mogę ją nazwać oryginalnym daniem :).

6. Co powiedziałabyś spotkanemu royalsowi i kto to by był?

Dla mnie to by było bez znaczenia jaki to royals, ważne że kogoś takiego miałabym możliwość spotkać. Zapewne poprosiłabym go/ją o wspólne zdjęcie i przez chwilkę porozmawiała o danej monarchii (np. co na co dzień zwykle robią jeśli będą mogli takie rzeczy powiedzieć).

7. Jedno słowo opisujące Twój blog?

W chwili obecnej to taki ,,cichy''. Rzadko pojawiają się notki tematyczne, ponieważ zbliżają się wakacje i jeszcze staram się poprawiać oceny na lepsze, Marie też tak często nie ma wyjść. W wakacje będę miała dużo czasu i mam nadzieję, że blog jeszcze bardziej się rozwinie :).

8. Który członek RK według Ciebie nie zasługuje na swoją uprzywilejowaną pozycję?

Chyba nie ma takiej osoby, ale troszkę uczepię się Mette-Maritt. Jako księżna koronna powinna mieć więcej wyjść i dobrze dobierać ubrania, bo na razie jej stroje nie są najlepsze, ale wydaje się miła i sympatyczna ;).

9. Co robisz, gdy masz chwilę tylko dla siebie?

Słucham muzyki i gotuję coś dobrego dla siebie i dla rodziny, zwykle robię to po szkole :).

10. Wybierasz zrobienie tatuażu, skok na bungee, przebiegnięcie maratonu czy udział w talent show?

Tatuaż raczej odpada, skok na bungee też, bo mam lęk wysokości :). Waham się między maratonem a talent show - uwielbiam bieganie, a ponieważ teraz jestem w dobrej formie to w sumie czemu nie?. Co do drugiego to moi rówieśnicy mówią, że ładnie śpiewam, ale nie wiem czy bym się na takie coś odważyła :).

11. Jak widzisz siebie za 50 lat?

Widzę siebie jako spełnioną żonę, matkę i (mam nadzieję :D) babcię.

Postanowiłam nikogo nie nominować :)

**************************************************************

Najlepszą stylizacją z marca 2016 roku okazała się stylizacja nr. 6 z bankietu w Pałacu Christiansborg. Zagłosowało na nią 6 osób (66 % głosów).




Miłego dnia Wam życzę !

2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za rozwijanie bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Mam nadzieję, że wpadniesz na mnóstwo ciekawych pomysłów i pozytywnie nas zaskoczysz!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Księżna Marie Blog , Blogger