Wywiad dla magazynu ,,Femina''.

Dnia 19 maja 2010 roku, w nowym wydaniu duńskiego magazynu ,,Femina'', opublikowano wywiad udzielony przez księżną Marie.

http://royaldish.com/


Wasza Wysokość, jak to jest stracić swoją anonimowość?

Nie jest łatwo być osobą, o której ludzie mówią różne rzeczy na jakiś temat. Wcześniej mogłabym być zwykłą osobą, ale czuję się szczęśliwa, że stało się to w Danii. W niektórych krajach, sławne osoby lub członek rodziny królewskiej jest jeszcze bardziej narażony na krytykę.


Jak dużo wolnego możesz zaplanować dla siebie?

Czas jest luksusem. Jesteśmy bardzo zajęci w Schackenborg. Nie tylko zajmujemy się domem, ale i gospodarstwem. Na szczęście, ja i mój mąż możemy liczyć na wzajemną pomoc.


http://princessesblog76.blogspot.com/

Co najbardziej lubisz w księciu Joachimie?

(śmiech) Spokojnie, nie będę mówić : Wszystko ! Ale prawie. Jego dobroć i cierpliwość. Zastanawiałam się bardzo długo czy przenieść się do Danii czy nie, ale i tak czekał na moją odpowiedź . Czasami bywa bardzo uparty.


Więc to dzięki jego cierpliwości przekonał Cię do życia w Danii i wzięcia ślubu?

Tak, on nigdy nie rezygnuje ! Właśnie takiego mężczyzny szukałam.


Kto był Twoim wzorem do naśladowania, gdy dorastałaś?

Moją pierwszą myślą jest moja babcia ze strony taty. Ona jest moim najlepszym przyjacielem.


http://royaldish.com/

Jak zareagowała na to, że spotykasz się z księciem?

To jest bardzo dobre pytanie (śmiech). Moja rodzina zawsze chciała, żebym była szczęśliwa. Moja babcia też tego pragnęła. Kiedy zapoznałam ją z Joachimem, bardzo się polubili. Gdy spędzała z nim czas, od razu pomyślałam, że dokonałam właściwego wyboru. Mój mąż jest również bardzo inteligentny. Kiedy chciał się ze mną ożenić, o moją rękę jako pierwszą zapytał babcię, jeszcze przed rodzicami. Ten fakt sprawił, że za to jeszcze bardziej go kocham.

http://princessesblog76.blogspot.com/

Kiedy powiedziałaś ,,Tak'' Joachimowi, również powiedziałaś ,,Tak'' dla zupełnie innego życia. Byłaś zdenerwowana?

Tak, byłam bardzo zdenerwowana na myśl o tym. Ale dużo nauczyłam się od mojej pięknej siostry, księżnej Mary, która powiedziała mi : ,,Nie martw się, wszystko będzie się układać w miarę upływu czasu''. I to jest prawda ! Choć księżna Mary jest bardzo zajęta, zawsze stara się mi pomóc i wspierać mnie w ,,nowym'' życiu.


Kiedy czujesz że jesteś księżną, a kiedy zwykłą Marie?

Szczerze? Zawsze czuję się jak zwykła Marie. Moje życie zmieniło się, ale ja wciąż jestem taka sama.

http://royaldish.com/

http://princessesblog76.blogspot.com/


7 komentarzy:

  1. Ciekawy wywiad a pytania dosyć osobiste. Chyba po rozwodzie rodziców to babcia była dla Marie największym oparciem, bo często o niej wspomina.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wywiad świetny,tylko jakiś taki krótki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy wywiad, świetnie jest dowiedzieć się czegoś nowego o Marie od samej zainteresowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się wywiad jest interesujący pozwalający bardziej poznać Księżną Marie.Piękne zdjęcia nie dziwię się,że Książę Joachim się w niej zakochał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcie w nagłówku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny wywiad

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Księżna Marie Blog , Blogger