13.urodziny księcia Felixa + Liebster Blog Award

Dziś nie tylko książę George obchodzi swoje urodziny, ale również książę Felix, który skończył 13 lat. Na oficjalnej stronie pojawiły się zdjęcia jubilata ze swoim starszym bratem.







Zdjęcia : http://kongehuset.dk/

**************************************************

Kilka dni temu zostałam nominowana przez Weronikę z bloga Dusza Pełna Marzeń do ,,Liebster Blog Award''.

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. - http://duszapelnamarzen.blogspot.com/.

Lecz ja tylko nominować będę 4 osoby i zadam im 10 pytań,żeby inne blogerki mogły kogoś nominować :).

1.Ulubiona pora roku?
Moją ulubioną porą roku jest lato, ponieważ jest bardzo ciepło, można wypocząć do nauki i wyjechać na wczasy.

2.Ulubione śniadanie?
Moje ulubione śniadanie to kanapki z sałatą i pomidorem, uwielbiam je.

3.Najpiękniejsze miejsce na świecie wg Ciebie?
Tak szczerze to nie mam wybranego najpiękniejszego miejsca na świecie.

4.Ulubiona aktywność fizyczna?
Zdecydowanie pływanie i bieganie. Nie jestem dobra w różnych dyscyplinach sportu takich jak piłka nożna czy siatkówka.

5.Ulubiona książka?
Moja ulubiona książka to ,,Kate.Księżna Cambridge'' Marcii Moody. W ciągu dwóch dni przeczytałam całą. Bardzo się w nią wciągnęłam.

6.Najsmutniejszy film jaki kiedykolwiek widziałaś?
Dużo było tych filmów,ale najbardziej wzruszył mnie film ,,Titanic''. Za każdym razem jak go oglądam,chce mi się płakać.

7.Pieczenie czy gotowanie?
Według mnie gotowanie. Lubię gotować dla rodziny, zwykle wyręczam mamę i sama próbuję coś przyrządzić.

8.Facebook czy Twitter?
Na Twittera wchodzę częściej niż na Facebooka.

9.Największa pasja?
Moją największą pasją jest muzyka. Słucham ją non stop.

10.Piosenka,przy której nogi same zaczynają Ci tańczyć?
Często słucham muzykę z gatunku Pop. Najbardziej mnie ciągnie do tańca piosenka Martina Garrixa i Ushera ,,Don't Look Down''.

11.Masz rodzeństwo?
Tak,jestem najstarsza z rodzeństwa,mam dwie młodsze siostry.


Więc ja nominuję : Klaudię z bloga o księżnej Kate ,Karolinę z bloga o Rodzinach Królewskich na świecie,Marlenę z bloga o Szwedzkich księżniczkach oraz Izę z bloga o Królowej Maximie .

Oto moje pytania :

1.Jakie jest Twoje hobby (oprócz rodzin królewskich)?
2.Twój ulubiony film?
3.Twoje ulubione blogi,które często odwiedzasz?
4.Twoja najpiękniejsza chwila w życiu.
5.Ulubiony kolor?
6.Jak się widzisz za 5 lat?
7.Jak nazwiesz swoje dzieci?
8.Ulubiony aktor i aktorka?
9.Jaki masz kolor oczu?
10.Do kogo z członka rodziny królewskiej jesteś podobna?

15 komentarzy:

  1. Znaczy mnie????? :-) czy jakąś inną Karolinę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotki Felixa,Wszystkiego Najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisałaś "oto pytania", ale ich nie ma, przynajmniej mi się nie wyświetlają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? U mnie widac te pytania,nwm czemu u Ciebie nie ma.To ja Ci napisze tutaj :
      1.Jakie jest Twoje hobby (oprócz rodzin królewskich)?
      2.Twój ulubiony film?
      3.Twoje ulubione blogi,które często odwiedzasz?
      4.Twoja najpiękniejsza chwila w życiu.
      5.Ulubiony kolor?
      6.Jak się widzisz za 5 lat?
      7.Jak nazwiesz swoje dzieci?
      8.Ulubiony aktor i aktorka?
      9.Jaki masz kolor oczu?
      10.Do kogo z członka rodziny królewskiej jesteś podobna?

      Usuń
    2. Dzieki, nie wiem czemu, ale czasami literki pisane kursywą mi się nie wyświetlają na komputerze :)

      Usuń
  4. Ale Felix jest już duży :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie ? W ogóle według mnie książę Henryk jest bardzo podobny do Felixa :)

      Usuń
  5. Ja zawsze płaczę na Titanicu! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Księżna Marie Blog , Blogger